tisdag 9 november 2010

Julklappar

Årets tema på julklapparna är "gammaldags". Jag är lite av en traditionsmänniska och tycker att när det kommer till våra högtider får gärna gamla seder och stilar komma fram igen :)
Så de flesta av mina julklappar som jag slår in kommer se ut som på bilden med några få olika inslagsstilar.

Det tycker jag är väldigt kul. Att testa på olika sätt att slå in paket och göra dem lite roligare att titta på. Då gör inte pappret sådan jättestor skillnad utan blicken faller istället på själva vikningen av pappret. Som ovan har jag gett paketen en "bord".

När man börjar slå in julklapparna kan man börja känna att julen inte är allt för långt borta :) Speciellt om man dricker lite glögg samtidigt som man slår in dem.

go'kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer