måndag 22 november 2010

Varför inte?

lilleman och jag igår när vi bakade pepparkakor :)
Han tyckte vi skulle ha lite mjölkrig


Alla har vi säkert något som vi önskar att vi skulle ha lärt oss, eller något vi verkligen vill kunna.

Jag har alltid velat lära mig spela gitarr, men det har aldrig blivit av att jag ens försökt. Tog några lektioner när jag gick i mellanstadiet men allt jag lärde mig då är som bortblåst..
Nu tycker jag att det är dags att börja ta tag i det där. Det finns ingen anledning att skjuta på sånna där saker. Hela dagen igår satt jag och övade mer eller mindre... Det går ju inge vidare så här i början, men har iaf lärt mig halva introt till "Nothing else matter" med Metallica ;) Men övning ger färdighet så det är bara att fortsätta att öva helt enkelt.

Idag är det måndag och det betyder arbete. Det kommer kännas konstigt fr.om. nästa vecka när butiken är stängd för gott. Men det ska samtidigt bli skönt för då kan jag börja koncentrera mig på allt annat istället. Fullt upp!



Nu vill jag önska er alla en riktigt härlig start på veckan.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer