torsdag 11 november 2010

Snö!

Nu har ju större delar av vårat avlånga land fått snö, vilket många gnäller över men jag är verkligen inte en av dem! Jag tycker det är så härligt att knalla iväg till jobbet när det är alldeles vitt och ljust ute :) Dessutom är det varmare nu än förra veckan och jag känner hur min kropp fylls med ny energi.

Jag önskar dock att man hade haft en skoter så man kunde ut och åkt lite i helgen när man är barnledig. Men det hinns nog med det också. Jag ska ju dessutom lära mig att åka slalom ordentligt den här vintern är det tänkt. Får se hur det går med det :P haha

Idag är ännu en dag i butiken med utförsäljning. Det har varit en mycket bra start på dagen och sakerna "flyger" ut härifrån, vilket är jättekul! Jag känner att ett avslut närmar sig med stormsteg. Det ska bli riktigt härligt när allt detta är klart :)

Hoppas även på att få höra om lägenheten nästa onsdag när jag ska träffa hyresvärden igen. Jag håller alla tummar och tår för den just nu. Det skulle vara så härligt!

Men nu ska jag sätta mig med lite skolarbete en stund tänkte jag.. trots att man är omotiverad till det.

Ha en fortsatt trevlig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer