lördag 6 november 2010

Lööördag


mitt älskade hjärta

Idag är det lördag och jag har absolut ingen aning om vad man ska hitta på för att roa lilleman idag. Jag hoppas på fint väder.. men det ser tyvärr inte så bra ut på den fronten. När jag frågade honom tyckte han att vi skulle titta på "Pettson och Findus", haha. Men inte hela dagen svarade jag. "Joooo" fick jag till svar. Så han är väl kanske inte så där jättesugen på att gå ut, iaf inte just nu. Får se hur det blir senare :)

Lite småförkylda är vi också. Det är ingen höjdare. Jag hoppas bara vi håller oss friska till nästa helg så jag hinner med utförsäljningen under veckan. Sen ska Kevin till Christer nästa helg också. Det ser han fram emot, speciellt att få åka lastbil ner till Tönnebro :)

Nu är det någon som vill ha mer rostat bröd..

Ha en toppen lördag allihopa!

1 kommentar:

Kommentarer