torsdag 4 november 2010

Nej nej nej...

fjällnäs (längtar tillbaka dit)


Vaknade med världens magknip :( Jag hoppas det bara är något man ätit för jag har ett väldigt viktigt möte idag kl.11 som jag för allt i världen inte får missa. Så det är bara att pallra sig in till stan tills dess och hoppas på det bästa. Jag åt kanske alldeles för många av "svärmors" bullar igår.. När jag kom förbi där igår stod hon nämligen och bakade. Hon undrade om jag hade bråttom för annars kunde jag få med mig några bullar. Ja mer än gärna svarade jag så klart :) Hennes bullar är otroligt goda! Så medan jag satt och väntade på att få med mig en påse så dukade hon fram två bullar och en päron-festis till mig. Man kände sig som en litet barn igen som var och fikade hos farmor. Min "svärmor" kommer jag sakna enormt den dagen jag och lilleman flyttar hem. Men vi har lovat att hälsa på varandra :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att magen finner lite lugn efter det.

Sedan är det dags att påbörja den här torsdagen...

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer