onsdag 10 november 2010

Planering

Idag är det den 10 november och jag har tusen saker jag måste hinna med innan den 15 december;

- Skriva 2 rapporter, en B-uppsats i Historia och en C-uppsats i Svenska.
- Göra 4 uppgifter till skolan, 2 i SvC och 2 i HiB.
- Ha seminarier på uppgifterna i skolan
- Ha utförsäljning i butiken, minst t.om nästa fredag (19/10)
- Avsluta allt med företaget t.ex moms, skatter, sälja ut övrigt i butiken osv.
- Åka hem den 27 nov. för då ska Kevin få träffa tomten
- Åka hem den 10 dec. för då är det julbord.
- Börja packa ihop allt i butiken som inte ska säljas.
- Börja packa ihop allt hemma inför en flytt.
- Handla julklappar och slå in dem
- Gå på möten (abf, nyföretagarcentrum m.fl)

och utöver detta ska man hinna med vardagslivet; matlagning, diskning, tvätt och vara mamma.

Det är ligger en stressig period framför mig men jag ska göra mitt bästa för att hinna med allt. Nu när jag sitter i butiken kan jag inte göra så många av de ovanstående sakerna, men jag ska iaf börja packa ihop de saker som ska med hem för idag får jag skjuts hem av Anders så då får man passa på :)

Önska mig lycka till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer