onsdag 3 november 2010

Jajamensan!


Det är helt okej att klappa sig själv på axeln när man gjort något som man bävat för länge. Som igår.. jag gjorde klart det sista med bokföringen fast att jag absolut inte var ett dugg motiverad att göra det. Så jag gav mig själv en klapp på axeln för det. Bra Jonna, you did it!

Idag bävar jag mig för att ringa runt till en massa människor. Jag avskyr att ringa samtal som är av jobbig natur. Men jag ska fasiken göra det och sedan kan jag klappa mig på axeln igen för att jag gjorde det. Det känns ju faktiskt ganska bra efteråt...

Jag har även en massa andra saker att ta tag i eftersom jag nästa vecka ska ha utförsäljning i butiken. 50% på ALLT i hela butiken. Det ni ;) Kom och fynda julklapparna till ett lågt pris!

Mycket är det. Men det ska bli så härligt när allting är klart. Jag längtar tills jag kan lägga allt det här bakom mig och starta om på nytt. En nystart är precis vad jag och lilleman behöver och det ska vi få :)

Nu är det dags att klä på lilleman för att sedan knalla bort till förskolan.

Hoppas ni alla får en toppen onsdag!
Jag ska försöka göra det bästa av min..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer