fredag 20 augusti 2010

Datorer


Har precis pratat med supporten för Vaio. Killen, som för övrigt skulle behöva träffa min vän Emma - logopeden, trodde att det var fläkten som dammat igen. Självklart gäller inte garantin (då min dator var gjord under fel kvartal det året den inhandlades) så mina alternativ är att antingen göra det själv eller hoppas på att Sony center inne i Sundsvall vill fixa det åt mig (helst gratis). Med det sista alternativet är chansen lika med noll så jag får helt enkelt göra det själv.
Garanterat kommer det sluta med att jag står här utan bärbardator och det alternativet funkar absolut inte! Lite smått irri är jag nu ska jag erkänna.

Men hur som helst. Det löser sig alltid på något sätt :)

Nu är det snart dags för ännu en dag i butiken. Det är verkligen kul det här. Hoppas bara att det ökar lite grann, men igår var jag och Jennifer ute och delade ut reklamlappar så jag hoppas lite folk nappar på det också :) Håll tummarna!

Dags att slå upp dörrarna alldeles strax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer