onsdag 18 augusti 2010

Skitstolt mamma!!


Nu den senaste månaden har jag (inkl. mamma, Christer och Anders) försökt få Kevin blöjfri. Han har inte varit så där jättesugen att gå på toaletten (potta är helt uteslutet) men nu har han verkligen fått in snitsen på det där. I måndags när vi skulle gå till förskolan sa han bestämt; "mamma jag ska inte ha nån blöja på dagis". Så fick det bli och inte en enda olycka blev det! Mycket stolt mamma :)

Igår kväll ville han inte heller ha blöja på sig när det var dags att sova men jag tyckte ändå att han skulle ha det. Imorse när han vaknade var han helt torr och gick direkt till toaletten och kissade :)

Många tycker att han är "sen" med att bli blöjfri men jag har valt att inte stressa honom utan att det skulle komma från han själv och det har det äntligen gjort nu :) Han är så duktig min lilleman!!

STOLT MAMMA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer