torsdag 12 augusti 2010

Ville bara säga..

.. att jag har världens finaste vänner!

Hur många har vänner som tar ledigt från jobbet för att kunna skjutsa en vän + dennes barn 36 mil (enkel resa)? Jag har sånna vänner. Jag kan inte förstå att jag har turen att ha sånna vänner!
Det kommer göra ont den dagen när jag inte längre kan krama om dem och säga att jag älskar dem. Men jag säger det nu; jag älskar er!

Btw så var Formex en härlig upplevelse! Det var så otroligt mycket att ta in så efter 4 timmar och en trevlig lunch med Jenny så åkte jag hem med onda fötter, nya kataloger, huvudvärk, massa visitkort och ett leende på läpparna.

Ikväll åker jag och lilleman hem till Norrland igen. När min son säger; "mamma jag vill inte vara här, jag vill åka hem". Då är det bara att åka hem.. Ska bli skönt att komma ifrån fjållträsk också.

ps. Förresten.. vem är du "M85" som brukar kommentera? Så nyfiken! Du kan maila på sparveln@hotmail.com om du inte vill skriva i kommentarfältet.

1 kommentar:

  1. Tack tack själva fina du!! Hoppas vi ses när du är nere nästa gång igen :) Kram Jenny

    SvaraRadera

Kommentarer