söndag 29 augusti 2010

Sweet Sunday


Söndagar här hemma betyder städ- och fixdag. Då försöker jag hinna med så mycket som möjligt inför den kommande veckan. Vardagarna hinner jag knappt andas känns det som.

Idag har jag kanske varit lite väl optimistisk när det gäller vad jag ska hinna med men jag tänker iaf försöka göra allt på listan. Kommer somna helt utslagen vid klockan åtta ikväll :-P

Lilleman sitter i soffan och tittar på barnprogram, nöjd kille :) Har fått äta rostade mackor med sylt på. Kanske inte den bästa starten på dagen men han har absolut förtjänat lite extra go-frukost så här på söndagen efter den långa veckan. Idag ska jag och lilleman även försöka hinna ta oss ner till Kvissleby för att köpa lite pärlor. Han tjatar nämligen om att få göra armband till sin mamma :)

Nej här har jag inte tid att sitta.

Hoppas alla får en bra söndag!

1 kommentar:

  1. Brukar också städa och fixa på helgerna! Känns knappt som att man har tid i veckorna när man jobbar heltid ;) Barnen på förskolan där jag jobbar älskar att göra armband! Ha en skön söndag! :) / Martina

    SvaraRadera

Kommentarer