måndag 16 augusti 2010

Litet kort inlägg


Tänkte bara skriva några rader för att berätta att jag sitter här med ett stort leende på läpparna. Jag känner att det finns ljus där framme i den långa mörka tunneln.
Det finns mycket jag måste jobba med innan jag är framme men jag känner att hoppet har fyllt min kropp och att jag absolut kan hitta tillbaka till lyckan igen.

Min "att-göra-lista" över allt som måste fixas innan jag verkligen kan börja "leva" igen är fullsmockad med saker som jag låtit varit under en lång tid men som jag måste ta tag i för att hitta tillbaka. Jag känner mig motiverad till tusen nu!

Det ska bli härligt att få säga de här orden igen;

En början på någonting nytt...

1 kommentar:

  1. Vad roligt att höra! Det var ett glädjande inlägg :)
    / Martina

    SvaraRadera

Kommentarer