måndag 23 augusti 2010

Ny arbetsvecka

mamma & Kevin bus (sommaren 09)


Måndag igen.. fasiken vad helgen gick fort.
Den här veckan kommer bli lång, stressig och tröttsam vet jag redan nu. På lördag är det nämligen Svartviksdagarna och då ska jag ha öppet i butiken och bjuda på Cupcakes ;) Däremot vet jag inte riktigt hur jag ska hinna lösa allting tills dess eftersom jag fortfarande behöver en hjälpande hand. Jag ska även hinna baka ett par cupcakes tänkte jag :-P Men det löser sig alltid.

Känner att jag är lite stressad när jag sitter här men jag går verkligen på sparlåga idag. Vet inte riktigt varför men har inte kommit igång ännu. Men promenaden ner till butiken piggar förhoppningsvis upp lite grann :)

Idag är planen att bjuda på en massa bilder från butiken, med förutsättning att min dator godkänner det (den är fortfarande inte fixad). Ikväll efter att jag och Kevin ätit middag ska vi förbi Kristina och Jonas för då ska Jonas titta på min dator och förhoppningsvis fixa den också :)

Tjing tjing, jag återkommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer