fredag 13 augusti 2010

Home

Sent inatt fick jag låsa upp dörren till vårat hem. Det kändes konstigt att vara hemma igen, blandade känslor.. både skönt och jobbigt. Men sovit bra har jag gjort i min säng med en liten skrutt snarkandes bredvid mig :)

Fredag idag och det blir nog ganska lugnt. Vi ska handla idag så att jag kan göra smörgåstårta till butiken imorgon (ska bjuda mina kunder på smörgåstårta). Sedan har vi ingenting mer bestämt. Städa ur alla väskor och påsar som vi har med oss kan kanske vara en bra idé. Om vädret vill hålla i sig så funderar jag på att ta med lilleman ut i skogen en stund för att leta lite blåbär i eftermiddag :) mys!

Ibland önskar man att man kunde snabbspola frammåt...

ps. Måste visa bild på allväderskläderna sen som Christer köpte till Kevin här om dagen, skitsnygga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer