måndag 9 augusti 2010

Livet

Jag har hittills haft ett par helt underbara dagar hemma i Uppland. Jag har njutit för fulla muggar av att umgås med familj, vänner, släkt och bekanta. Jag har fått bebismysa med världens finaste Ronja (höjdpunkten på den här trippen var när lillan somnade i min famn) och pratat av mig med mina närmsta vänner. Jag har även varit till Stockholm en sväng, två tripps till Uppsala och en till Öregrund och käkat middag med min finaste syssling Matte :)

När jag är här så känner jag väldigt påtagligt att jag längtar hem så enormt mycket. Men jag är ju egentligen fast i Norrland för en obestämt tid framöver i och med företaget. Nu har jag dock möjligtvis en lösning på hur jag ska få stanna här hemma för alltid... Alla detaljer är inte uträknade ännu men det kommer jag nog på under dagen.

Hej kära Uppland, I'm here to stay!

Älskar er alla!
Glöm aldrig det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer