tisdag 31 augusti 2010

Tröttnat

Jag är så less på min bärbara Sony Vaio som inte vill fungera. Så igår beställde jag en ny dator, denna gång en stationär. En Packard Bell blev det, den duger alldeles utmärkt att ha som arbetsdator. Köpte ett datorpaket så skärmen tillkom, en 24 tums HD-skärm. Den kommer funka alldeles ypperligt att ha i sovrummet (kommer ligga bra i sängen och titta på film sen, hehe).
Hela paketet kostar 6890:- och jag som företagare får så klart dra av momsen så det hela slutade på (inkl. frakt m.m) på 5500 kronor.

Nu hoppas jag bara på att datorn kommer fram idag! Tittade alldeles nyss via posten och då fanns den i Ånge. Då boooorde den ju faktiskt hinna ut till Kvissleby idag tycker man ju ;-)

Trevlig tisdag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer