tisdag 10 augusti 2010

Stockholm

Nu sitter man i Vällingby och har blir jag kvar tills på fredag när det bär av hem till Norrland igen. Måste erkänna att jag längtar hem lite nu.. saknar mitt hem och några av mina knäppa grannar också ;) Men det har varit helt underbart att vara hemma, jag har fått träffat så många vänner som jag inte sett på länge och det är så härligt.

Imorgon ser jag fram emot en dag med min älskade son :) Får se vad vi hittar på imorgon.. det beror väl lite på vädret.

På torsdag är det iaf FORMEX som gäller, hääärligt ska det bli. Shit vad jag längtar :) Måste bara hitta nånstans att kopiera mitt reg-bevis som jag ska ha med mig dit. Fasiken vad kul det ska bli att få gå runt på mässan och få en massa härlig inspiration!

I övrigt är mitt liv KAOS! Mer än så behöver jag nog inte säga..

Just nu ser jag fram emot att åka hem till Norrland och försöka få en fungerande vardag för mig och Kevin. Det är prio ett just nu.

Hoppas alla ni har det bra.
Jag försöker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer