onsdag 4 augusti 2010

Lite glest

Det är ganska glest mellan inläggen just nu och det beror helt och hållet på att mitt liv känns ganska mycket upp och ner för tillfället. Det kommer säkert bli bättre med tiden men just nu har jag inte haft ork eller lust att uppdatera här.

Idag åker jag och lilleman ner till Östhammar och vi blir kvar där nere antagligen till nästa söndag (1½ vecka). Kevin ska till Christer i helgen och kommer sedan spendera hela veckan där. Själv vet jag inte alls vad jag ska hitta på.. ska väl försöka hinna med att träffa lite folk men även ta en paus är det tänkt. Jag behöver lite tid för mig själv för att fundera på vad jag vill med mitt liv just nu. Hur jag vill att den närmsta tiden ska se ut... för just nu är allting mest tungt och känns förjävligt rent ut sagt.

Jag återkommer säkert någongång under veckan. Sedan ska jag även försöka komma ihåg att uppdatera er om Formex också, för dit SKA jag ;)

På återseende...
Hoppas ni har det bra!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bra, eller ja det förstår jag väl om du inte gör.. Hoppas du får det bra i Östhammar iaf, och att du hinner koppla av lite. Hör gärna av dig om du får en stund över, så kanske vi kan ta en fika i stan eller något sånt. Kramar

    SvaraRadera
  2. Kommer du hålla stängt i butiken när du åker bort eller har du någon sommarjobbare som är där istället?

    SvaraRadera

Kommentarer