lördag 24 maj 2008

Aj aj aj..


Nu har jag garanterat gjort bort mig igen! Att jag aldrig kan ha en självdiciplin och bara ge fan i att göra sånna där saker.. men inte då.. måste testa, se efter vad som händer, usch för att vara så nyfiken och envis som mig! Jag var iaf uppriktig...

Idag är det plugga som gäller. Historia och naturkunskap, både har jag prov i på måndag. Håll tummarna för ett G så jag kan lägga allt detta bakom mig.

Igår kom sista budet på lägenheten in och kontrakt skrivs på måndag. Vinsten slutade på; 300 kr! JIPPI! hehe. Skönt bara att lånen försvinner helt på den där. Kommer dock sakna min vackra hall som jag lagt ner många timmars arbete på...
Här har ni alla bilder från lägenheten
http://www.svenskfast.se/Pages/ObjectViewPictures.aspx?objectid=3H4BIVCQI7JL82A4


min underbara hall

Nej nu ska jag äta frukost och kolla på O.C sen är det bara att börja plugga igen..

/jonna

2 kommentarer:

  1. Åh så fint du har gjort det Jonna. Nu vet jag definitivt vem man ringer sen när man köper bostadrätt för bra ideer ;) Riktigt riktigt snyggt vännen :) Kram

    SvaraRadera

Kommentarer