lördag 17 maj 2008

Disciplin

Idag ska jag verkligen försöka plugga. Igår var jag så seg och trött så jag fick typ ingenting gjort.. Men nu gäller det att ta tag med hårdhandskarna. Bara 6 prov kvar nu, jobba jobba jobba! Ska bli sååå skönt när skolan är klar, ser verkligen fram emot det. Blir bättre sen till hösten när man får mer tid till att plugga, för det måste jag ju säga, det är inte lätt att plugga när man har en sambo och en vild unge som lever om ;) Men till hösten så är min sambo på jobbet och mitt barn på dagis under dagtid och då kan jag sitta hemma och plugga hur mycket jag vill :) Hääärligt, hehe.

Så nu är jag vaken, ska äta lite frukost och sedan sätta mig och plugga. Men först ska jag pussa lite på Kevin. Han står och skrattar i sin säng just nu, underbara.

Sitter och tänker på att det skulle vara riktigt kul att få följa med er till Polen sen, bara så du vet :)

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer