fredag 9 maj 2008

En efterfrågad uppdatering

Ja nu är det nog dax att uppdatera, brukar annars göra det dagligen men det har varit fullt upp de senaste dagarna.
I onsdags var jag i stan på skogsexkursion tillsammans med Maria, det var mindre roligt där ute i Sunnersta men nu är det gjort iaf :)
Däremot var det roligare efter "skogen" när det blev lunch med tjejerna. Händer ju inte så ofta att vi är allihopa.

Igår fixade jag och Christer balkongen sen kom pappa och Lek hit för att få hjälp med att kopiera ur en Thai-matlagningsbok vilket tog över en timme innan det var klart (puuh).

Idag är det också mycket som ska göras.. plugga, städa och nu är Christer i Uppsala för att hämta posten så just nu får man inte så mycket gjort. Får passa på att mysa lite med lillen för sen måste jag dyka ner i företagsekonomi-böckerna och plugga resten av dagen.

Imorgon är det samma sak som gäller (plugga alltså) men ska ta mig en paus för att åka till Östhammar en stund och hälsa på Jonas, har inte träffat honom sen i höstas så det ska bli kul. Måste ju kolla in hans nya lya ;)

Som sagt är balkongen klar så ska fixa en bild så ni får se slutresultatet men nu ska jag busa lite med lillen.

"bus med pappa"

ciao!
/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer