fredag 30 maj 2008

Soooléeen

Igår var det verkligen underbart väder. Fick lite färg men inte på mina stackars albino-ben, de behöver lite färg nu snart. Men vad jag hörde skulle det bli riktigt fint väder i helgen så då hinner man förhoppningsvis slänga upp benen i solen en stund :)

"sooooléeeeen"

Nu på morgonen ska jag åka in och skriva det absolut sista provet för denna termin, skönt! Sen kan jag slappna av på "riktigt". Fast det kan jag nog säga att jag gjorde igår. Spenderade hela dagen ute hos syrran, så härligt! Vi har bestämt en "dejt" snart igen när jag ska ta med alla mina scrap-grejer ut så ska vi fixa i ordning deras bröllopsalbum (min bröllopspresent) tillsammans.

Men idag blir det som sagt stan, provet ska skrivas kl.11. Efter provet är det hem på en gång. Sen sätta igång och städa hela lägenheten.

hihi jag längtar till den 18 juni ;)

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer