söndag 11 maj 2008

På rätt väg iaf


Imorgon har det gått en vecka sedan jag började försöka vara lite mer hälsosam, resultatet (idag) efter 6 dagar utan cocacola och överdriven konsumtion på go'saker är -0,9kg. Jag är väl inte nöjd till 100% men det duger iaf, hade det gått åt andra hållet hade jag blivit mindre nöjd ;) Så nu har jag varit utan dricka i en vecka, veckan som kommer blir det ingen snabbmat (lätt för vissa, svårt för andra). Bara hemmalagad, god, nyttig mat, iaf försöka vara någorlunda nyttig.

Men nu ska jag äta frukost sedan dyka ner i böckerna och där kommer jag stanna resten av dagen antagligen. Provet är ju imorgon :S

ciao!
/jonna

ps. nu kommer en bild på balkongen upp så får ni se resultatet ;)
(dock en dålig bild tagen med mobilkameran)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer