måndag 26 maj 2008

Sista rycket


Nu är det sista rycket i skolan.. bara 3 dagar kvar och därmed 3 prov. Två historiaprov på onsdag och ett naturkunskapsprov på torsdag. Sen är det SOMMARLOV från skolan iaf. Ska bli riktigt härligt att komma igång och jobba i sommar, bara kunna koncentrera sig på det och inte behöva tänka på miljoner saker med skolan. Nej det ska bli toppen :)

Idag skrevs kontraktet på lägenheten. Det gick bra så nu är det bara vänta på de sista detaljerna sen är det klart. Kommer dock sakna den lyan.. speciellt min hall :( Men det ska bli skönt att bli av med den ändå eftersom den kostar en massa pengar.

Kom precis på att jag inte kommer få mina skattepengar förrän i augusti/september.. typiskt! Hade verkligen behövt dem nu.. men men inte så mycket att göra åt det.

Sämsta låten just nu; E.M.D - Jennie, Let Me Love You
Bästa låten just nu; Sufjan Stevens - For the windows in paradise

se vilken fin tröja från Gina. Den tycker vi om :)
Riktigt skön och man känner sig verkligen
asvlappnad i denna, så denna glider jag gärna
runt i en dag på stan. Luftig och skön nu när
värmen lurar runt hörnet.
Alltså alldeles underbar.
Finns även i bl.a svart, grå och ceris.
Köp gärna i några storlekar för stor så den verkligen hänger, det är snyggast. Me promise!

( bild från http://www.ginatricot.se )


Nu ska jag alldeles strax krypa ner under täcket och sova. Imorgon väntar ännu en dag med hårdplugg så klart. Känns som man är helt körd på historian.. men men.. har iaf fåt godkänt i 3 ämnen. Och med tanke på hur min vårtermin har sett ur är jag väldigt stolt över mig själv. Det är inte många ensamstående mammor som fixar att plugga heltid samtidigt som de har ett litet barn hemma 24/7. Självklart har jag fått hjälp och det uppskattar jag verkligen, men jag hade behövt mycket mer tid till skolan för att ha klarat det bättre än vad jag gjorde. Men som sagt så är jag nöjd ändå :)

Nej nu ska jag sova.

natti natti
/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer