måndag 12 maj 2008

bläää!

Jag hade skrivit ett långt inlägg men så blev det nåt fel så det gick inte att publicera det och sen var allt borta :( snyft!

Orkar inte skriva om allt så jag tar bara korta punkter av det jag hade skrivit;

- Provet i företagsekonomi var klurigt och vet inte alls hur det gick faktiskt.
- Min lärare i religion ringde och berättade att jag fått G på provet och även G i betyget (jag pustar ut).
- Imorgon ska jag till studievägledaren och han ska hjälpa mig med att ansöka till min utbildning; möbel och inredningssnickerier :)
- Imorgon ska vi på 1-årskontroll med lillen. Har inte vägt eller mätt honom på 6 månader så det ska bli kul att se hur mycket han växt (vilket är mycket).

Nu ska jag krypa ner under täcket.

ciao!
/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer