lördag 10 maj 2008

Wonderful


Alldeles, alldeles underbar dag har jag haft idag. På förmiddagen spenderade jag den med min familj; vi mös i sängen, gjorde oss i ordning, gick och handlade sedan tog vi en tripp upp på marknaden. Dock var det den sämsta marknaden någonsin i Gimo, vilket var tråkigt men träffade min kusin Lena med familj och även Perra som jag inte sett på flera år så det var trevligt.



Sen mitt på dan kom Jonas.H och hämtade upp mig i hans fina bil. Vi åkte hem till honom och chilla en stund innan vi åkte vidare till Öregrund. Tog oss en korv och sedan åkte vi till Tallparken och parkerade våra bakdelar på ett par klippor och satt sedan där och pratade i ett par timmar i den härliga vårsolen. Sedan skjutsade han mig till syrran där jag grillade tillsammans med Jessica, Henrik, mamma, Lasse, Christer och självklart min lilla älskling.


Nu på kvällen har jag försökt plugga lite företagsekonomi men det är svårt att få in något så här sent på kvällen. Får forsätta imorgon istället tror jag, känns som jag behöver krypa ner under täcket nu. Huvudsaken att man får godkänt på det där provet så man kan lägga det bakom sig.

Tack för en underbar dag!

ciao!
/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer