fredag 16 maj 2008

Ännu ett steg

Idag planerade jag in ännu ett steg i riktning mot mitt mål. Jag ser verkligen fram emot när alla mina mål är uppnådda för de närmaste året.

Har inte hunnit med så mycket idag faktiskt. Har handlat, lekt en massa med Kevin, träffat syrran, Annika och mamma. Pluggat lite och spelat wii med syrran :)

Har iaf bestämt mig för att läsa till ekonomiassistent. Det blir nog bra det, speciellt nu när Kevin fått dagisplats här också. Det blir för omständigt att plugga i Uppsala då. 18 augusti börjar han på dagis, stoora killen min :)

Snackade med mannen i sthlm idag också. Så skönt att ha vänner som man kan prata med och som verkligen försöker hjälpa och stötta. Tack gubben, du är bäst. Puss puss! Hoppas du blir fin i din 70-tals kostym förresten ;)

Nu ska jag kolla lite på hockeyn men ligger Sverige under i 1a perioden går jag och lägger mig.

ciao!
/jonna

1 kommentar:

  1. Så skönt att ha bestämt sig! Önskar min lille va större för den där utbildningen skulle passa mig som handsken. Just va jag skulle vilja jobba med nör jag blir "stor". Men med lite tur finns den kvar när jag ska börja fundera på hur jag ska göra med"livet" igen.
    MVH Smillan

    SvaraRadera

Kommentarer