tisdag 20 maj 2008

Trassel och knas

Nu är jag tillbaka igen, hemma i mitt slott ;)
I lördags bar det iväg till Emelie för att träffa tjejerna. Vi spelade "Med andra ord" och Monopol. Det var riktigt tajt mellan mig och Natha i slutet, jag har faktiskt aldrig spelat klart monopol någon gång tidigare :)
I söndags pluggade jag, eller försökte, men mådde inge vidare alls. Hur som helst, igår var det prov i naturkunskap, men då fick jag reda på att jag inte hade fått rätt sidanvisningarna till provet så det slutade med att jag fick skjuta fram provet till torsdag nästa vecka. Jahopp.. om man bara hade fått reda på det lite tidigare.. hade varit skönt att fått det överstökat. Men men, inte så mycket att göra åt.

Idag är det däremot Samhällskunskap som står på schemat. Prov imorgon! Så nu ska jag dyka ner i den boken och stanna där resten av dagen.

På söndag är det mors dag, glöm inte det! För mammor är det bästa som finns :)

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer