fredag 30 maj 2008

Pinsamt!

Ibland blir det bara sååå fel, sååå pinsamt. Gjorde nog bort mig lite.. tog aldrig chansen och förklara vad jag menade. Aja, vad gör det om hundra år?

Har haft en ganska härlig dag idag. Imorse åkte jag in och skrev det sista provet, vilket gick sisådär, väntar på resultatet. Hur som helst så är skolan slut för denna termin och nu väntar 2½ månad "sommarlov" men med jobb så klart, vilket ska bli härligt.

Har inte hunnit att städa så mycket som det var tänkt att jag skulle göra idag, jag orkade helt enkelt inte. Känner mig helt slut men det är nog för att kroppen äntligen slappnar efter att ha varit uppe i varv i såsådär 5 månader.
Imorgon däremot blir det mer av den varan, då blir det storröj här hemma och även tvättstugan ska hinnas med. Ska bli härligt att få tillbaka mitt pedantiska-hem ;) Allt på sin rätta plats.
Sen imorgon kväll ska jag nog träffa en kompis en stund, så skönt att komma ut på en promenad och röra på sig.

Men nu ska nog ta och spela en stund, dricka lite vin och sedan krypa ner i badkaret med varmt, härligt vatten, lyssna på lite härlig musik och bara njuta.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer