måndag 2 februari 2009

Bästa dagen på länge!

Det är helt otroligt hur väl allting klaffar, jag är uppriktigt förvånad.

  • Kevin har fått dagisplats, redan den 11 februari börjar han :) Så då är det löst! På fredag ska vi in på Bollen och säga hejdå till alla.
  • Jag har blivit garanterad sommarjobb på BT. Träffade chefen där idag och det lät riktigt bra och det fanns goda möjligheter för att få jobba extra fram till sommaren också.
  • Jag fick mvg på min examination i Programhantering.
  • Min uppsägningstid hos Östhammarshem har blivit framflyttad till den 8 februari så jag slipper betala nästa hyra :)

Det enda som ska lösas nu är tvisten med försäkringsbolaget och det ska Anders fixa, så den dialogen slipper jag ta (tack älskling).

Jag är så lycklig. Allt bara funkar så otroligt bra (peppar peppar...) och jag kan inte minnas sist jag mådde så här bra. Motvinden har vänt :) Tack!

jonna
lycklig

1 kommentar:

  1. Härligt det låter!! Här har också motvinden vänt, och nu blåser medvind. Jag tänker bara luta mig tillbaka och njuta så länge det varar =)
    Kram!!

    SvaraRadera

Kommentarer