tisdag 10 februari 2009

Mys

Sitter och skriver med Kevin i knät nu, han sitter med nappen i munnen och kramar sin älsklingsnalle :) Mys! Imorgon börjar inskolningen med honom på förskolan, det ska bli spännande. Hoppas bara att det går bra. Dagen i ära köpte jag nya kläder till honom igår när vi var ut till Birsta. Vi köpte även en tripptrappstol till Kevin och böt en av tröjorna jag hade köpt till Anders på Jack & Jones. Stolen smälte in väldigt bra till köksmöblerna, den är nämligen svart och vit :) Nöjd!

På torsdag blir det kanske prov för mig inne i Sundsvall. Trodde provet skulle vara på onsdag i Gimo (imorgon alltså) men tydligen ska de skriva på måndag så får se om jag kan skriva på måndag också, känns som jag skulle behöva de extra dagarna på mig. Provet är i Personaladministration och då jag fick mvg på den examinationen också så känns det som om det skulle sitta riktigt fint med ett bra betyg på provet så att man får ett bra betyg i kursen.
Nästa kurs som startar är redovisning och beskattning.. jobbig kurs men det ska nog gå bra. Kom precis på att jag nog bör beställa hem den boken nu om jag ska hinna få den innan kursen börjar.

Till helgen blir det mest lugnt. Alla hjärtans dag ska vi bara vara hemma och mysa allihopa, äta gott och bara vara. Det blir väl lite packande för mig och Anders men annars har vi inga planer. Vi funderade på om vi skulle åka ner till badhuset med ungarna men vi får se hur det blir.

Men nu ska jag sätta mig och plugga lite då Kevin har somnat om igen.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer