torsdag 5 februari 2009

Tiden är knapp

Nu börjar stressen komma. Imorgon drar vi till gimo tidigt och det är mycket som ska hinnas med tills dess. Jag har 2 inlämningsuppgifter kvar som ska lämnas in imorgon och jag vill inte stressa mig igenom uppgifterna men den här gången har jag inte så mycket annat val för imorgon kommer jag inte hinna med nåt plugg. Hann iaf klart med examinationen i Persnaladministration som jag skickade in igår. Skönt!

Plutten sover så nu ska jag sätta mig med inlämningsuppgifterna och försöka hinna med så mycket som möjligt. Men jag får nog lite tid i eftermiddag också när Anders kommit hem från jobbet. Han skulle ta med Kevin ut ett tag, antingen skulle de åka iväg med soffan eller åka till badhuset. Pluggtid kan man inte få för mycket av :)

Det kommer ett mail sen...

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer