fredag 27 februari 2009

Första dagen avklarad

morgonmys i soffan :)




puss på kinden :)



Börjar att uppdatera med lite bilder från den senaste veckan :)



Igår ringde Henrik på BT och frågade om jag kunde hoppa in och jobba. Som tur var så var jag och Anders precis på väg ut till Birsta för att handla in 2 skåp från ikea på lunchen så jag hoppade glatt in och jobbade. Det gick jättebra och det var roligt folk som jobbade (vilket är hela grejen) så nu har jag gjort mitt första pass på BT :) Inte riktigt lika som i Uppsala men man lär sig fort eftersom det är bara små saker som är annorlunda. Kommer nog trivas bra där.

Så igår kom jag inte hem förrän strax efter halv åtta på kvällen så det enda vi fick gjort var att de två sista skåpen kom upp och så betalade vi räkningarna.
Idag är Kevin hemma eftersom förskolan är stängd så idag får jag inte mycket gjort. Jennifer kommer hem från skolan runt 14-tiden också så då blir det väl fullt ös på ungarna här hemma :)

Nu vilar Kevin en stund, han höll på att somna på soffan för en stund sen så då bäddade jag ner honom i sängen istället. Så jag ska försöka hinna klar RoB-inlämningen och så får jag göra Ph-uppgiften ikväll när ungarna somnat.




jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer