tisdag 24 februari 2009

Kungligt bröllop 2010

Har precis tittat på Kungafamiljens egna video där de berättar om Kronprinsessans och Daniels förlovning. Den kan ni se här. Jag tycker bara att det är tråkigt att se detta för allt är så krystat och tillgjort när det bör vara lyckligt och lite spralligt. De har ändå förlovat sig och det de säger är mera tillgjort än helhjärtat. Självklart är det en rolig nyhet, kungligt bröllop är en bra sak för Sverige, vi behöver lite glädje nu i all bitterhet som drabbat oss den senaste tiden med lågkonjukturer och uppsägningar.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Sitter hemma med huvudvärk och feber. Är inte pigg för 5 öre.. har dessutom Kevin hemma som är full med energi vilket blir extra tufft för en annan när man mår dåligt själv. Men imorgon blir det förskolan för honom och jag måste försöka orka med att plugga. Jag hoppas jag mår bättre imorgon så att jag hinner få något gjort.

Men nu ska jag ner i tvättstugan och hänga upp tvätt.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer