måndag 9 februari 2009

Hemma!

åh vad pigg man var på vägen ner till gimo...


min älskling på väg ner till gimo




Flytten hem till norrland har gått väldigt bra faktiskt. Trötta och sega är vi men förrutom det så är allt toppen.

Jag och Anders lyckades packa ihop hela mitt bohag på fredagen och tog det sista på lördagmorgon innan lastbilen kom halv 9 på morgonen. Då hjälpte Andreas, Peter och Joel till att fylla lastbilen till bristningsgränsen :-P innan vi åkte vidare uppåt. De stannade på vägen upp och vägde mitt bohag som vägde, hör och häpna 1,6 ton! Helt otroligt. Jag som inte tycker att jag har så mycket skit :-P

Det har blivit många mil den här helgen, först ner till Gimo (30 mil) sen hem till Nolby (30mil) sen igår var vi ner till Tönnebro och hämtade Kevin (30 mil tur&retur). Ont i baken hade man igår kan jag lova.

Nu är det ny vecka och tusen saker att göra igen. Idag måste jag plugga... sen så ska vi nog åka ut till Birsta och köpa tripptrappstol till Kevin också om vi hinner. Annars blir det väl att packa undan lite här istället.

Jag har fått nån slags infektion i benet också.. har en stor röd knöl som gör skitont och som är alldeles uppsvälld. Måste nog ringa vårdcentralen idag om det inte blir bättre.

Men nu måste jag sätta fart.



kevin & fanny säger hejdå på dagis
fredagen den 6 februari
sötnosar!

jonna
numera norrlänning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer