tisdag 17 februari 2009

Inredning (L)

Åh snart får jag göra det jag tycker är det roligaste som finns, nämligen inreda (L). Dessutom är det en hel 4a som jag ska få inreda i stort sett hur jag vill, vilket är helt underbart. Jag har många idéer och nu sitter jag och finslipar på dem för att se vilka som ska tas fram och bli något av.

Nu i helgen kom jag och älsklingen till slut överens om vilken accentfärg vi ska ha i vardagsrummet till en början. Det blev orange :) Vilket kommer bli sååå snyggt om jag får som jag vill. Men så fort våren har kommit hit till norrland så ska det bytas ut mot grönt istället :-P Inte för att Anders vill det men lite ombyte måste man ha.
Så igår när jag var på stan kikade jag in på Ohlssons och köpte tyg till kuddarna som ska vara i soffan. Nån dag sen måste jag fråga Jane om jag får låna hennes symaskin så jag kan fixa de där kuddarna.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag kolla på nästa PH-inlämningsuppgift. Ikväll ska jag kanske dra ner till badhuset och simma ett par längder.. skulle vara riktigt härligt :)

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer