måndag 23 februari 2009

Sjuka

Idag fick jag hämta Kevin från dagis, han hade fått feber men var väldigt pigg ändå. När vi kom hem stoppades han i säng och sov en stund och sedan har det varit full fart hela dagen vilket bara är härligt men väldigt jobbigt när man själv inte mår nå bra. Jag har nämligen också feber och är otroligt seg.. Så idag har jag inte hunnit med så mycket som jag hade hoppats men lite har jag gjort här hemma iaf och även gjort inlämningsuppgiften som skulle in idag.

Nu har Anders snart bytt alla handtagen i köket och VILKEN skillnad det blir! Det blir som ett helt nytt kök. Jag blir bara mer och mer nöjd med den här lägenheten. Lycklig!

Snart ska jag lägga mig på soffan och mumsa skorpor och dricka nyponsoppa, det tycker jag om när jag är lite krasslig. Förhoppningsvis kryper älsklingen ner där med mig när han är klar med sitt :)

Imorgon blir Kevin hemma med mig och då ska vi försöka plocka undan lite till och kl.14 ska vi börja tvätta för just nu är det 3 fulla tvättkorgar här hemma och det är bara jobbigt. Måste tvätta undan så mycket som möjligt de närmsta dagarna.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer