måndag 2 februari 2009

Planering

Nu är det ny vecka igen och under denna vecka kommer det hända mycket. Listan över saker som ska göras är enormt lång, blir trött bara av att titta på den. Men det gäller att ta en sak i taget och sen får man se hur långt man kommer. Vissa saker är måsten medan andra får göras om det blir tid över.

Idag är det mycket telefonsamtal för att få ordning på allt; dagis, försäkringsbolaget och hyresvärd. Allt måste klaffa...
Men hur som helst så är lastbilen fixad inklusive chaufför (våran underbara granne Andreas som ställer upp och kör, numera inkluderad på julklappslistan) så på lördag åker han ner till Gimo förhoppningsvis med sällskap av en av Anders kompisar så han slipper åka själv och så att vi har bärhjälp.
Jag och Anders åker ner på fredag, lämnar Kevin till Christer och sen packar vi ihop hela lägenheten. Stressigt kommer det att bli men det måste göras, vi har inget val.
Lägenheten måste utrymmas så fort som möjligt och det är inte möjligt att bo där någe mer. Känns som ett litet trist avslut på min tid i Gimo men nu är det inget jag kan göra åt det :(

Idag ska Anders sluta vid lunch, så när han kommer hem ska vi packa ihop oss i bilen och åka ut till Birsta. Jag ska svänga in på BT och säga hej är det tänkt.

Men nu måste jag hoppa in i duschen.

jonna

1 kommentar:

  1. Hehe, skönt att komma från Gimo ändå kanske? Hoppas allt klaffar och går smidigt för er nu med flytten. Vad kul att flytta, framförallt till sin kärlek ;). Kram Marre

    P.S. tycker det är lite omständigt när man ska kommentera hos dig, med bokstavskod och grejer alltså. *ler*

    SvaraRadera

Kommentarer