fredag 27 februari 2009

Vårsolen lyser

"vårtan"
(bilden är inte tagen idag, för idag är det nämligen molnfritt)

Jag trivs verkligen jättebra här uppe. Allt känns toppen och jag ångrar mig absolut inte. Visst saknar man massor av folk där "hemma" men jag är säker på att detta var det bästa för mig och Kevin.

Underbart väder idag! Solen lyser och det är några plus ute. Gubben min har precis varit hemma på lunch och även Jane dök förbi med våran nya köksgardin som hon sytt :) Det blev riktigt bra.

Kevin tar sig en tupplur igen men när han vaknat ska vi nog stöka på oss och gå upp till lekparken en stund. Får passa på när det är så här fint väder ute.

Jag myser nu, solen skiner in genom vardagsrumsfönsterna, jag sitter uppkrupen i soffan bland massa härliga kuddar och på tv'n sprakar brasan :)

Ikväll blir det plugg och gubben ska spackla och fixa i köket för imorgon ska han och Johnny tapetsera fondväggen där. Så härligt att det händer något.

Här kommer även en bild på våra halvklara dvd-skåp. Det ska vara en täckskiva på skåpen och så klart lite saker på väggarna.






jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer