lördag 28 februari 2009

Release

Det har gått bra på jobbet idag, BT har ju släppt ny katalog så idag bjöd vi på kaffe, saft och bullar. Vi hade även en "barnhörna" där barnen fick måla och hoppa i hoppborg. Jag fick börja mitt pass med att bjuda på kaffe m.m. men slutade med att jag fick sitta i "barnhörnan" och måla istället. Ungar är verkligen roliga :) Robban tog en av mina målningar och laminerade den och satte upp den på anslagstavlan utanför fikarummet.. så nu får man skämmas för den resten av tiden där. Den är dessutom målad med kritor hahhaa.

Nu ska jag mysa med familjen en stund. Kevin ska strax sova, Anders har precis plockat upp honom ur badet. Egentligen ska jag plugga nu men hittade inte på det jag behövde och det är för sent att börja röja runt i allt så det får helt enkelt vänta tills imorgon.

Lycklig är jag!

jonna

2 kommentarer:

  1. BT, är det Biltema månntro :O Igen,fast i en annan stad? :) Kram Helena, Biltema Uppsala ;)

    SvaraRadera
  2. Japp det stämmer bra det :) Biltema i Birsta (Sundsvall) jobbar jag nu. Fast saknar ju er där hemma så klart. Kram

    SvaraRadera

Kommentarer