söndag 1 mars 2009

Bara vara


Igår kväll så bestämde sig älsklingen och jag oss för att bara vara. Vi kröp upp i soffan och spenderade hela kvällen där, så skönt! Det var flera veckor sedan vi tog oss tid att slappa. Det har varit en hektisk tid och nu har både jag och Anders kännt av stressen så då fick det bli en lugn kväll. Mikaela och Andreas kom över en stund efter att de kommit hem från fjällen för att hämta nyckeln och så. Sen somnade jag och gubben på soffan och vaknade vid 12-tiden och kröp ner i sängen. Underbar kväll!

Idag ska vi skjutsa ner Jennifer till hennes mormor och sedan funderar vi på att åka till Fagervik. Fjärilar i magen :) Skulle vara riktigt kul att hälsa på dem, jag hoppas bara att den känslan är ömsesidig. Det visar sig. Hoppas de är hemma den här gången bara.

Så nu ska jag väl ta och göra mig i ordning då.


jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer