torsdag 5 mars 2009

Still not good

Magen är fortfarande inte bra. Det har blivit bättre men det gör fortfarande väldigt ont och det är svårt att få något gjort när det är så här.. Det har iofs fört med sig något bra; jag har inte rökt sedan mitt på dan i tisdags :) Har varit röksugen från och till men än så länge är det lugnt.
Men jag skulle föredra om det slutade göra ont i magen, det liksom svider och känns väldigt obehagligt. Dock har det blivit mycket bättre om man jämför med i tisdags så idag hoppas jag att jag ska orka vika undan tvätten sen i tisdags och själv orka gå och hämta Kevin på förskolan (Anders har hämtat honom 2 dagar i rad nu, igår följde jag dock med i bilen). Vet inte vad jag skulle göra utan min älskling. Tack gubben för att du finns!

Nu ska jag försöka börja med tvätten.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer