söndag 15 mars 2009

Som ett barn...

...på julafton.
Andreas och Mikaela kom över nu på kvällskanten och Mikaela hade med sig en present till mig. Nämligen en alldeles egen roomservice t-shirt :) Åh vad glad jag blev. TACK MIKAELA! Du är bäst.

Nu är det sjukstuga här igen. Jennifer har haft feber och varit hängig hela dagen. Kevin har varit snorig (men pigg) och jag har blivit dunderförkyld nu under kvällskanten. Det ena avlöser det andra här hemma... inte nå roligt alls. Men så är det när man har småbarn :) Man kan bara gilla läget.

Så imorgon ska jag skriva prov i stan är det tänkt men blir jag inte bättre till imorgon måste jag nog skjuta på det. Ingen idé att försöka sitta där och koncentrera sig på periodiseringar och allt vad det heter när snoret rinner och ögonen tåras. Nej då blir det varm choklad, täcke och kudde uppkrupen i soffan hela dagen. Jag och Jennifer får väl ligga och trängas där imorgon i sånna fall.

Men nu ska jag ta en penicillinkur för halsflussen så man slipper få tillbaka den.

Jag är sååå nöjd över min t-shirt :)

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer