torsdag 12 mars 2009

Fearless

Igår var jag däckad kan jag lova. Rörde mig inte ur soffan på hela dagen i stort sett. Så fort jag försökte resa på mig så snurrade det i huvudet och allt gjorde ont, fruktansvärt ont. Idag mår jag mycket bättre, fick medicin igår så förhoppningsvis är man i topptrim igen :)

Idag har vi varit ut till Birsta och bytt mina jeans som jag råkade få hem i fel storlek. Jag ska även försöka orka med lite städning här hemma eftersom Jessica och Henrik kommer och hälsar på imorgon. Det ser ju förjävligt ut här hemma så det behövs kan jag lova.

På lördag ska jag jobba 4 timmar, skönt att det är en kort dag eftersom jag antagligen inte kommer vara 100 än då. Men det ska samtidigt bli skönt att jobba, man saknar det nu när man mest bara är hemma och pluggar.
Men på tal om att plugga har jag nu mailat en studievägledare i Sundsvall så förhoppningsvis får jag tid till ett personligt möte ganska snart så att jag kan lägga upp mina studier i framtiden så jag vet lite mer hur jag ska göra efter sommaren.

Efter att jag städat idag ska jag nog lägga upp lite bilder. På vad får ni se då ;)

jonna

1 kommentar:

Kommentarer