lördag 7 mars 2009

Logiskt

Nu är det helg och den började väl kanske inte allt för bra. Kevin vaknade strax efter 6 och när jag plockade upp honom för att byta blöja kände jag att han var stekhet och jätteledsen. Så han fick krypa ner i sängen med oss och somnade faktiskt om och sov till halv nio. Så nu har vi ätit frukost och han verkar lite piggare men det blir en lugn dag hemma idag. Jag ska fixa lite småpill hade jag tänkt, inga stora grejer eftersom jag fortfarande inte mår helt toppen. Hade nämligen ont i magen imorse när jag vaknade men nu känns det lite bättre.

Imorgon blir det som sagt tapetsering i barnens rum vilket innebär att vi måste rensa ut lite där idag (det har blivit avlastningsyta eftersom det knappt används).

Men nu först blir det en dusch :) skönt!

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer