fredag 6 mars 2009

Magkatarr

Ja det lät som att det kunde vara magkatarr så nu har jag fått medicin mot det så får hoppas man mår bättre snart.

Snart kommer älsklingen hem med Kevin. Jag bad att han skulle hämta honom tidigare idag så får han vara hemma med mamma och mysa istället :) Det blev sent på förskolan igår och han var så trött när han kom hem så då tänkte jag att han skulle få komma hem tidigare idag istället så kan vi mysa hela kvällen i soffan allihopa.

Jag ska börja pilla på en ny header till bloggen sen om jag får ork. Men först och främst ska jag göra klart inlämningsuppgiften i Programhantering, den var riktigt rolig men mycket pill blir det, speciellt när man är som mig; blir aldrig nöjd med resultatet. Finns alltid något man kan bättra på.

Men nu ska jag nog lägga mig och vila en stund innan Anders kommer hem och lämnar Kevin.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer