fredag 6 mars 2009

Vad är det för fel?

Idag blir det sjukan för att kolla upp vad det är för fel på min mage. När jag pratade med dem tyckte de att det lät som att det kunde vara magkatarr.. Bara jag får medicin så jag får må bättre nångång för det börjar bli riktigt jobbigt nu. Jag tycker själv att jag har en ganska hög smärttröskel och jag kan bita ihop länge om jag behöver men när jag inte orkar göra något så blir man fort less på att gå så här. Mina 3 år med illamåendet tog musten ur mig totalt (konstigt va) och jag har först nu börjat få tillbaka min energi som jag hade innan det kom men sånna här saker gör att man backar flera steg igen. Tänk att i höst är det 6 år sedan jag fick illmaåendet och i maj är det 2 år sedan det försvann för gott :) Det har jag min lilla plutt att tacka för, utan honom hade jag säkert fortfarande gått med det där.

Så det blir inte mycket gjort de här dagarna men nu är det helg igen och inga planer förrutom att Mikaela ska komma och hjälpa oss tapetsera på söndag i ungarnas rum. Skönt att få det gjort. Men jag försöker få mig själv att stressa ner och ta en sak i taget. Det är antagligen stressen som gett mig det här problemet med magen så nu är det dags att prioritera om.

Nu ska jag gå och duscha av mig så kanske man får lite energi av det :)

jonna

1 kommentar:

  1. Jobbigt. Hoppas de kan hitta vad som är felet direkt och ge dig rätt medicin på en gång isf. Kram

    SvaraRadera

Kommentarer