tisdag 3 maj 2011

Ett tips!

Jag bara måste tipsa om en ny tidning som har kommit ut. Den har en massa roliga och fina pysseltips för oss pysselgalna människor :) Själva beskrivningarna kan vara lite knepiga om man ska göra något som man aldrig pysslat med tidigare, men läser man det ett par gånger så går det nog bra. Jag kan varmt rekommendera den. Mitt pysselsug vaknade iaf ;-)



Idag blev det fisk på grönsakspytt till middag. Jag försökte göra lillemans tallrik lite roligare och han skrattade gott när jag ställde fram tallriken till honom :-)

Nu ska jag börja vika tvätten (ett STORT berg av tvätt väntar på mig inne i min walk in.. Gaah! Vill inte. Sedan måste jag sätta mig med lite skolarbete.. ska skriva prov imorgon på morgonen. Sista provet på komvux förhoppningsvis ;-) Sedan har jag bara två uppgifter kvar, wiiihooo!

Dags att sätta fart.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer