tisdag 10 maj 2011

Tandläkaren

Lilleman den 10 maj 2008 (3 år sedan)


Idag ska lilleman till tandläkaren för kontroll. Får se hur det går.. förra året var det i stort sett omöjligt att få honom att gapa så att de kunde kolla tänderna. Jag fick "bända" upp käkarna på ungen, inte så våldsamt som det låter... Jag hoppas iaf att det går bättre idag.

Det är redan varmt ute så man ser verkligen fram emot att ta sig ut i solen. Men innan dess ska jag vika all tvätt som ligger i högar i min walk-in-closet... det kommer ta ett tag att få ordning på det där. Sedan har jag även massa saker att bära upp på vinden som jag inte hann med igår. Finns väl roligare sätt att påbörja dagen, men gör man det nu kan man släppa det sen :-)

Finns det något värre än att vakna med halsbränna? Gaaah! Jag vet inte vad det är som ger mig det heller...? Ska rannsaka mitt minne och se om jag kan komma på vad det är jag borde utesluta i min kost för att slippa det där.

Nu vill lilleman ha sällskap framför tvn, morgonmys!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer