tisdag 31 maj 2011

Jaaaaaaa!!

Nu är jag KLAR med skolan för den här gången. Underbart!!! Gjorde klart presentation på förmiddag och åkte sedan iväg till skolan för att redovisa och få det överstökat. Nu är det klart och jag kan äntligen pusta ut :-) och så ska det firas så klart ;-)
Så imorgon bär det iväg på en liten tur ner till Huddik tillsammans med Thomas och alla barnen för att hälsa på hans föräldrar. Det ska bli riktigt kul att komma iväg.

Men jag och lilleman börjar med att fira med go-middag här hemma idag. Grillad kycklingfilé blir det, mums! Ikväll tänkte jag att vi skulle mysa ner oss i soffan, titta på en film och ha lite mamma-och-son-kvalitetstid :-)

Så glad, lycklig och förväntansfull just nu. Åh vad jag har saknat den här känslan...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer